Založ si blog

Ave láska

Vďačná vášeň.
Hlboký cit,
láska,
pocta,
útecha.
Áno.
To si Ty,
len Ty.
Ave láska!1460260_233593000148600_331172779_n
Pocti ma svojou prítomnosťou.
Teraz,
potom,
ale raz….
Chcem.
Prosím si,
cítiť
 teba.
Áno,
opäť
len teba…
Zastavil sa čas.
Všetko stojí.
Roztikaj hodiny.
Na spoločný čas 
strávený spolu
čakám…
Počkám si!
Na teba.
Ave láska,
pocti ma! 

 

 

Lenka (21 rokov) (http://knihy.flox.sk/)

príspevok bol publikovaný so súhlasom autorky

čítajte tiež http://judan.blog.pravda.sk/2013/12/01/take-neobycajne-vianoce/

Ach, tie úrady práce

20.01.2014

Myslím, že len ten kto prešiel tou náročnou, strastiplnou a deprimujúcou cestou hľadania si zamestnania, si skutočne váži akúkoľvek šancu, pracovnú príležitosť, ktorá sa po tom všetkom naskytne. Aj keď ponúkaná šanca nie je tou najlepšou, a ani zďaleka vysnívanou prácou, v ktorej by sme sa videli, a v ktorej by sme sa chceli realizovať, nič to. Ak príde, berieme, [...]

Ja a moja priateľka (minipoviedka)

14.01.2014

Sedím sama uprostred tmavej, špinavej a zatuchnutej miestnosti na okraji mesta. Nie som tu z vlastnej vôle … alebo žeby predsa? Nie, to ma predsa oni vyhodili na ulicu. Moji vlastní rodičia. Nechápu, nevedia, nechcú ma takúto. Už dávno ma opustili. Len ona ostáva vždy pri mne. Len ona ma vždy podrží. S ňou som v bezpečí. Moja najlepšia priateľka. Moje útočisko [...]

Vianoce v srdci

06.12.2013

Sedel na vlakovej stanici s hlavou stiahnutou do špinavého goliera prešívaného kabáta. Už o tri dni budú Vianoce. Je nedeľa a v utorok je štedrý deň. Občas sa niekto pristavil pri okienku zakúpiť si lístok. Napodiv tu nebolo veľa ľudí. Malá stanica v malom meste. Okolie moc nevnímal. Za chvíľu mal prísť vlak, ktorý má prípoj k rýchlikom. Jazdí tu len malý motorový [...]

Európsky parlament / Europarlament /

Opozícia dvakrát prehrala, pred eurovoľbami však Progresívci v prieskumoch dominujú. Zamieša kartami strašenie vojnou a kritika únie?

03.05.2024 06:05

Európske voľby môžu zmeniť politickú mapu v koalícii. Ide o Andreja Danka.

vojna na Ukrajine, energetika, DTEK

ONLINE: Ukrajinci vedia, čo potrebuje ich energetika - Patrioty

03.05.2024 06:00

Ukrajinskí energetici vedia, čo potrebuje ich sektor, ktorý je terčom ruských rakiet. Protiraketové systémy ako je Patriot.

Russia Ukraine War

Utekajú Ukrajinci pred brannou povinnosťou za hranice? Ficova vláda stojí pred otázkou ich návratu do vlasti

03.05.2024 06:00

Ukrajina potrebuje viac bojových posíl v uniformách a potrebuje ich čím skôr

Macocha, tragédia

Prečo skočila žena s dcérkami v náručí do priepasti Macocha? Dôvody letnej tragédie sú známe

03.05.2024 05:50

Bol to nesmierne smutný prípad, keď vlani vybrala mladá žena z kočíka dieťa, druhé držala za ruku a skočila do priepasti.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 14885x
Priemerná čítanosť článkov: 2126x

Autor blogu

Kategórie