Založ si blog

Môj anjelik

1176389_198386903669210_265968777_nPocit dozvedieť sa,
že opäť narodí sa.
Dominika – anjelik viem, mala si prísť na tento svet.
No niekto nepočul moju odpoveď a zabránil.
Stále si kladiem otázku: „Prečo sa to muselo stať práve nám?“
Prečo malého anjelika museli poslať k nebesám.
V noci vidím a cítim, že mi niekto chýba.
Si to TY!
V sne vidieť malú princeznú – ANJELIKA.
Ktorý vraví mi: „Chýbaš mi!“
Oči plné žiaľu mám, a preto sa nikoho na nič nepýtam!
Spýtať sa musím seba!
Prečo som musela stratiť TEBA?
Teba som stratiť nikdy nemala,
pretože som ťa strašne rada mala.
Môj malý anjel, leť ku hviezdam.
Leť ku HVIEZDAM!
Zaslúžiš si šťastná byť.
Nikdy som si neuvedomovala ako som svojej mame niekedy ubližovala.
No teraz už viem, že ju nikdy stratiť nechcem!
Mama je môj vzor a ty zas, anjel, môj!
Anjelik môj malý leť ku hviezdam.

 

Verča:-) (14 rokov)

príspevok bol publikovaný so súhlasom autorky (www.knihy.flox.sk)

 

Čítajte tiež http://judan.blog.pravda.sk/2013/12/02/rozhovory-s-mrtvym-iii/

http://judan.blog.pravda.sk/2013/12/01/take-neobycajne-vianoce/

 

Ach, tie úrady práce

20.01.2014

Myslím, že len ten kto prešiel tou náročnou, strastiplnou a deprimujúcou cestou hľadania si zamestnania, si skutočne váži akúkoľvek šancu, pracovnú príležitosť, ktorá sa po tom všetkom naskytne. Aj keď ponúkaná šanca nie je tou najlepšou, a ani zďaleka vysnívanou prácou, v ktorej by sme sa videli, a v ktorej by sme sa chceli realizovať, nič to. Ak príde, berieme, [...]

Ja a moja priateľka (minipoviedka)

14.01.2014

Sedím sama uprostred tmavej, špinavej a zatuchnutej miestnosti na okraji mesta. Nie som tu z vlastnej vôle … alebo žeby predsa? Nie, to ma predsa oni vyhodili na ulicu. Moji vlastní rodičia. Nechápu, nevedia, nechcú ma takúto. Už dávno ma opustili. Len ona ostáva vždy pri mne. Len ona ma vždy podrží. S ňou som v bezpečí. Moja najlepšia priateľka. Moje útočisko [...]

Vianoce v srdci

06.12.2013

Sedel na vlakovej stanici s hlavou stiahnutou do špinavého goliera prešívaného kabáta. Už o tri dni budú Vianoce. Je nedeľa a v utorok je štedrý deň. Občas sa niekto pristavil pri okienku zakúpiť si lístok. Napodiv tu nebolo veľa ľudí. Malá stanica v malom meste. Okolie moc nevnímal. Za chvíľu mal prísť vlak, ktorý má prípoj k rýchlikom. Jazdí tu len malý motorový [...]

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 14858x
Priemerná čítanosť článkov: 2123x

Autor blogu

Kategórie