Založ si blog

Chcem

Chcem byť v úzadí všetkých chvíľ
sladko odpočívať 
bezbolestne 
s tebou, len tak byť
jestovať
prežívať
tešiť sa
cítiť
s tebou
len s tebou
kamarátsky
priateľsky
s láskou
s nenávisťou
k úcte zo života 
mať niečo čo nemám
chcem…
….
to….
presne…
…..
ánooo
potom 
teraz
raz
….
ešte to necítim
ale dúfam že raz budem
chcem…
teraz
potom 
Raz určite áno
…..
počkám si

 

Lenka (21 rokov)

 

Báseň je zverejnená so súhlasom autorky (http://knihy.flox.sk/n/chcem)

Ach, tie úrady práce

20.01.2014

Myslím, že len ten kto prešiel tou náročnou, strastiplnou a deprimujúcou cestou hľadania si zamestnania, si skutočne váži akúkoľvek šancu, pracovnú príležitosť, ktorá sa po tom všetkom naskytne. Aj keď ponúkaná šanca nie je tou najlepšou, a ani zďaleka vysnívanou prácou, v ktorej by sme sa videli, a v ktorej by sme sa chceli realizovať, nič to. Ak príde, berieme, [...]

Ja a moja priateľka (minipoviedka)

14.01.2014

Sedím sama uprostred tmavej, špinavej a zatuchnutej miestnosti na okraji mesta. Nie som tu z vlastnej vôle … alebo žeby predsa? Nie, to ma predsa oni vyhodili na ulicu. Moji vlastní rodičia. Nechápu, nevedia, nechcú ma takúto. Už dávno ma opustili. Len ona ostáva vždy pri mne. Len ona ma vždy podrží. S ňou som v bezpečí. Moja najlepšia priateľka. Moje útočisko [...]

Vianoce v srdci

06.12.2013

Sedel na vlakovej stanici s hlavou stiahnutou do špinavého goliera prešívaného kabáta. Už o tri dni budú Vianoce. Je nedeľa a v utorok je štedrý deň. Občas sa niekto pristavil pri okienku zakúpiť si lístok. Napodiv tu nebolo veľa ľudí. Malá stanica v malom meste. Okolie moc nevnímal. Za chvíľu mal prísť vlak, ktorý má prípoj k rýchlikom. Jazdí tu len malý motorový [...]

medveď, svit

Po cyklistickom chodníku vo Svite sa pohyboval medveď

23.04.2024 10:43

Mesto Svit v Popradskom okrese vyzýva obyvateľov i návštevníkov na opatrnosť.

sunak

Rada Európy aj OSN kritizujú plány Británie na deportácie migrantov do Rwandy

23.04.2024 10:35

Migrantov by mali deportovať bez ohľadu na ich pôvod, ak prídu do Británie nelegálne.

Hasičské auto / Hasiči / Požiar / Požiarnik /

Pre požiar vo Výbornej prišli o strechu nad hlavou takmer dve desiatky ľudí

23.04.2024 10:13

Pri požiari štyroch jednoduchých stavieb sa nikto nezranil.

charkov, veža, televízna

List z Charkova: Úder na televíznu veže bolí. Ale nezlomí

23.04.2024 10:00

Vidieť ste ju mohli takmer odkiaľkoľvek v meste, bola najvyššou stavbou Charkova. Pripomínala raketu, ktorá každú chvíľu vzlietne do vesmíru.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 14863x
Priemerná čítanosť článkov: 2123x

Autor blogu

Kategórie